Tel: 0 (216) 347 97 72

26 Ekim 2013 Cumartesi

Reklam Tanıtım, Cd Tasarım

Ürün ve Firma Tanıtım CD’si
      kapari-tanitim-cd-si


Müşterileriniz, artık sayfalar dolusu doküman içerisinde boğulmayacak, istediği ürün hakkındaki bilgiyi her zaman öğrenebilecek, firmanızın tüm ürünlerini içeren onlarca sayfayı çantasında taşımak yerine daha az yer işgal eden sizin, Ürün ve firma tanıtım cd’nizi cebinde taşıyacak. Yapılan araştırmalara göre; fuarlarda ve firmaya özel tanıtımlarda kullanılan birçok broşürün, ürün ve firma tanıtım kataloglarının nihai tüketiciler tarafından tam anlamıyla incelenmediği görülmüştür. Buna bağlı olarak müşteriler üzerindeki beklenen firma etkisi sağlanamamaktadır. Oysaki, Ürün ve firma tanıtım cd’si müşterilerin ilgisini fazlasıyla çekmektedir. Ayrıca potansiyel müşteriler Ürün ve Firma tanıtım cd’sine ilgi göstermekte ve dikkatli bir şekilde incelemektedir. Sizlerde fuarlarda ve özel tanıtımlarda veya başka ülkelerdeki müşterilerinize tanıtımınızı etkileyici bir şekilde yapabilirsiniz. Amaç, müşteriyi etkileyip etki neticesinde size maksimum faydayı sağlamaksa; bu maksimum faydayı Ürün ve Firma Tanıtım Cd’si ile elde edebilirsiniz.
Şirketinizin tanıtımını, resimlerinizi, videolarınızı, üç boyutlu animasyonlarınızı, hizmetlerinizi, ürünlerinizi ve bunun gibi ihtiyaçlarınıza uygun diğer tüm özellikleri içeren CD veya DVD’yi fuarlarda bilgisayarınıza veya DVD oynatıcınıza takıp hedef kitlenizin beğenisine sunabilir ve müşterilerinize dağıtabilirsiniz.
Kalıcı bir ortam olan CD’ler uzun ömürlüdür. Özenle hazırlanmış kutusu ve tasarımları ile hiç açılmasa bile müşterinizin kitaplığından dekoratif amaçlı olarak bile durabilir ve promosyon ürünü özelliği taşır. CD veya DVD’ye oldukça fazla içerik yerleştirilebildiğinden hiçbir kısıtlamaya gitmeden vermek istediğiniz tüm bilgileri verebilirsiniz.
CD’ler sadece sizin hakkınızda bilgi vermez ayrıca promosyon malzemesi olarakda görülebilir.  Bu nedenle sizler için kalıcı Şirket Tanıtım CD’si çözümleri üretiyoruz. Sizde bir Tanıtım CD’si hazırlatmak istiyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin.
Normal CD  ebatında, kartvizit cd’ler gibi otomatik açılabilme özelliğine sahip interaktif cd’lerdir. Kartvizit Cd’ye oranla daha büyüktür. Ebatlarının büyük olması nedeniyle taşıması daha zordur.
CD Sunumu; başarılı ve etkili pazarlamanın en etkili,en kolay ve en yeni yöntemlerinden biridir. Size yeni müşteriler ve yeni ufukların kapılarını açar.
Cd’ler; web sitesinin aksine daha geniş bir depolama alanına sahiptir. Bu nedenle daha fazla bilgi, resim barındırabilir ve daha hızlı çalışır. Web Sitelerindeki depolama ve hız sınırlamaları cd’lerde çok daha azdır.
Hafifliği ve dayanıklılığı ile bir CD, matbaa baskısı kataloğa oranla daha uzun ömürlü, daha pratik, daha etkili, daha düşük maliyetli, daha zengin içerikli bir tanıtım-sunum aracıdır.
Kartvizit CD    Mini CD    Büyük CD
Cd Tasarımı, Kapak Tasarımı, Cd Çoğaltma, Cd Sipariş ,Ambalaj(Plastik Kutu)
images     DSC_2604     acilisorganizasyon12

Broşür Dağıtım Reklam Çalışmaları
Ajans Yakamoz ; Satışlarınızı arttıracak, marka ve firma imajınızı zenginleştirecek, profesyonel ve yaratıcı çözümler bulacaksınız. İstanbul’un her yerinde, ister bölgesel ister bütün olarak firmanızın broşür dağıtım işlerinizi yapıyoruz.İstanbul’un  dört bir yanında genç, profesyonel ve tecrübeli bir kadro yanınızda olacak, her bölgede arzulanan hizmet kalitesini bulacaksınız.
Broşür Dağıtımı

Ajans Yakamoz ile;
Broşür Dağıtım için Size Uygun Seçenekler Sunuyoruz;
Elden dağıtım.
Apartman dağıtımı.
Apartman dairelerine dağıtım.
Firmalara Dağıtım.
İstanbul’un  istediğiniz bölgelerini belirleyebilir ya da tüm şehirde dağıtım isteyebilirsiniz. Broşür Dağıtım ekibimiz ister sizin istediğiniz pazarlama cümlelerini kursun ister sloganınızı belirtsinler. Artık elden susarak dağıtım devri sona erdi.  100 bin kişiye dağıtıp verim alamamaktansa 10 bin kişiye dağıtım verim alın. Birçok broşür dağıtım elemanı broşürlerini vatandaşlara 3′er 5′er dağıtıyor apartmanların asansörlerine veya çöp kutularına atarak para kazanıyorlar. Ajan Yakamoz, broşür dağıttığımız her bölgede dağıtılan apartmanlar, dükkanları listeliyor ve size sunuyoruz. Ayrıca dağıtım esnasından çekilen fotoğraflar ve videolarla size verimli bir çalışma yaptığımızı kanıtlıyoruz. Firmamızın broşür dağıtım ekibinde yer alan 4 yöneticimizle elemanlarımızı sürekli denetliyor ve reklamınızın verimini arttırıyoruz.
Biz de Ajans Yakamoz  olarak tanıtıma ihtiyacı olan firmaları yönetmekteyiz. İstanbul’un broşür dağıtım hizmetinde ki açığı tespit ettik ve bu işi de kusursuz hale getirdik.  En uygun broşür ücretleriyle birlikte dağıtım işini İstanbul’un her yerine yaydık. Bizi arayın, broşür boyutunu, adedini ve broşürünüzü dağıttırmak istediğiniz bölgeleri belirtin. İstediğiniz bölge ve sayıya bağlı olarak 1-10 iş günü içerisinde broşürleriniz basılır ve dağıtımı bitmiş olur. İsterseniz broşürlerinizi siz bastırın dağıtımını biz yapalım, isterseniz ikisini de biz yapalım hiç farketmez. Broşürlerinizi tasarım ekibimiz tarafından özenle tasarlanır, reklam yerleşimi optimize edilerek broşür verimliliğiniz arttırılır.
Ürün Tanıtımı

Ürünlerinizin tanıtımını gerçekleştirmek için istediğiniz bölgelerde tanıtımınızı gerçekleştirebiliriz. Aşağıda belirtilen ürün tanıtımlarını gerçekleştirmekteyiz.
Hareketli Ürün Tanıtımı  (Ev ev dolaşılarak yapılmaktadır.)
Durağan Ürün Tanıtımı  (İstediğiniz bölgelerde stand açılarak yapılmaktadır.)
İsteğinize bağlı olarak ses sistemi kurabilir veya   istediğiniz kıyafetlerle ürünlerinizin tanıtımını yapabiliriz.


3 yorum:

  1. Müşterileriniz, artık sayfalar dolusu doküman içerisinde boğulmayacak, istediği ürün hakkındaki bilgiyi her zaman öğrenebilecek, firmanızın tüm ürünlerini içeren onlarca sayfayı çantasında taşımak yerine daha az yer işgal eden sizin, Ürün ve firma tanıtım cd’nizi cebinde taşıyacak.

    YanıtlaSil
  2. Yakamoz organizasyon aracılığıyla ;Ürün ve firma tanıtım CD'si Broşür, dağıtımı ve reklam tanıtımları ve ürün tanıtımlarınızı kolayla yapabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. Yakamoz organizasyon aracılığıyla ;Ürün ve firma tanıtım CD'si Broşür, dağıtımı ve reklam tanıtımları ve ürün tanıtımlarınızı kolayla yapabilirsiniz

    YanıtlaSil

H
Designed ByYakamoz Org